nuffnang

Saturday, October 16, 2010

Jugra : my 1st mensiversary

Macam poyo je sebulan pun nak mensiversary. Tapi aku ade sebab sendiri, sebab sebulan pertama lah yg penting, di mana semangat masih membara dan dalam tempoh inilah aku banyak belajar, explore dan bereksperimentasi. Jadi ia layak disambut dengan penuh gembira. Dan sebulan ini lah akan jadi titik tolak untuk ke arah sesuatu yg lebih baik. Jadi, kebetulan hari ni pergi je Jugra, Banting, Selangor. Kat sini boleh dapat view 270 degree permandangan laut dan ade jugak rumah api. Mmg subjek yg rare dan unik. Jadi aku nak menghayati hari ke sebulan aku ade hobi ni di Jugra.


Klik gambar2 di bawah untuk gambar yg lagi jelas.. sbb gambar besar, jadi tk muat nak masuk ikut saiz asal..huhu


alang2 pergi Jugra, rugi tak singgah solat kat masjid bersejarah kat situ, Masjid Alaeddin..



tak dilupakan jugak kat si kuda hijau aku yg banyak membantu aku pergi ke mana saja yg aku suka..

next target.. Pangkor Island n Broga.. ;p


6 comments:

  1. betol2... tapi klu nak mancing best g bagan lalang.. leh sewa kelong.. best2..hahaha

    ReplyDelete
  2. bila22,ajak la aku sekali.huhuhu.

    ReplyDelete
  3. ko ajak aku last minute, mmg la, try ajak awal22.leh la prepared.huhh. xpe33.broga hill nanti kita pi sama2 yer.huhuh.nk masuk dlm blog ko nanti.hu

    ReplyDelete
  4. ok2.. broga hill ye.. cun2.. set jadual ko..

    ReplyDelete